14.12.08

Carutan Tak Abis

Menggigil-gigil aku dibuatnya, walhal dah nak dekat pukul 1 tengahari. Aku cuba tulis secara tak serius. Moga-moga berjaya.

* * *

Dulu aku ada cakap nak pegi tengok filem terbaru arahan Azizi 'Chunk' Adnan, yang juga filem pertama beliau rasanya, Antoo Fighter (AF). Filem wajib tontonlah kononnya. Last-last masuk third week main kat wayang baru aku pegi tengok. Tu pun nasib baik still ada tayang lagi, sambutan menggalakkan kot. Tapi masa aku pegi tengok tu tak nampak plak macam sambutan menggalakkan untuk filem ni. Entah la, yang penting aku dapat tengok jugak.

Ok, apa yang menarik pasal filem ni sampai aku nak tengok sangat pun aku tak pasti. Ada ramai jugak orang yang aku tanya pasal filem ni memberi respon; "...macam bodo je cerita tu tengok kat iklan, tak nak la pegi tengok.."

Malah ada yang sampai tahap; "...antoofighter? tolong la, cite tu la yang aku paling tak nak tengok sekali..."

Nampaknya Chunk betul-betul menghadapi masalah besar kalau ramai lagi orang yang sama pemikiran dengan orang-orang yang aku kenal tu. Mungkin masalah di bahagian promosi kot, entah lah bagi aku promosi dah hebat, tapi mungkin mesej tak sampai atau benda lain yang sampai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...