10.11.08

Update


Update terbaru dari saya:

***

Sedang mengharungi minggu yang sukar, memenatkan, memeningkan kepala, melenguhkan sendi dan otot, meletihkan otak, membuntukan minda, dan lain-lain yang sama erti dengannya.

Namun tetap kulalui juga dengan tabah hati dan tenang sehingga ada yang mula syakwasangka dengan ketenangan ku. Jangan disangka air tenang tiada buaya, sebab buaya memang tak lepak kat area air deras.

Tertarik dengan cerita gossip terbaru rumahtangga kian bergolak Norman-Abby. Aku menaip 'norman+abby' di carian YouTube, cuba mencari video terbaru mereka, mana tau ada adengan tampar-menampar ke, seronok jugak dilihat. Lagi-lagi Abby kelihatan bertambah comel walaupun sedang bersedih dalam mengandungkan baby. Tapi malangnya banyak video yang kujumpa mengenai dua ekor anak ajing yang sedang bermain-main di halaman rumah dan anjing-anjing itu bernama Norman and Abby. Erm, tafsirkanlah sendiri. Atau kata Nabil, lu pikir la sendiri.

Pertandingan '3M' merebut jawatan Timbalan Presiden UMNO turut menarik perhatianku. Muhyidin Yasin akan dicabar. Erm, menarik bunyinya. Politik sentiasa menjanjikan sesuatu yang menarik walaupun sesetengah orang dah mula menyampah dengan politik, namun aku tetap setia. Darah politik mengalir dalam tubuhku. Hahaha. Agak over bunyinya.

Dan akhir sekali sedang menunggu kemunculan Antoo Fighter di pawagam berhampiran. Jika ada kesempatan akan ku pergi menontonnya. Akan ku tulis di dalam diari ku sebagai filem-wajib-tonton (walaupun aku tak ada diari).

***

Jadi itu sajalah rasanya update dari saya untuk kali ini. Walaupun tak ada orang yang nak tahu, saya tetap lampirkan juga di sini.

Terima kasih.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...